Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Τρίτος στην Ευρώπη ο Αλέξανδρος Παπαδάτος

Το τρίτο του μετάλλιο σε επίσημη διεθνή διοργάνωση, κατέκτησε χθες ο πρωταθλητής των Λεωντίδων Παπαδάτος Αλέξανδρος, καθώς αναδείχθηκε 3ος στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Κωφών, που έλαβε χώρα στην Τιφλίδα.
Ο Αλέξανδρος, κερδίζοντας τον Τούρκο πρωταθλητή στον αγώνα για την τρίτη θέση στα 125 κιλά της Ελευθέρας, έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο την παρουσία του στους αγώνες, στους οποίους έφτασε πολύ κοντά στην κατάκτηση δύο μεταλλίων. Όμως λόγω της πολύ δύσκολης κλήρωσης  και κάποιων λεπτομερειών, περιορίστηκε στην 5η θέση στα 130 κιλά στο στυλ της Ελληνορωμαϊκής.
Παρόλα αυτά,η επιτυχία του είναι πολύ μεγάλη και έδειξε για μια ακόμη φορά πως είανι ένας αθλητής μεγάλων αγώνων και ένας μαχητής της ζωής, με μεγάλη δύναμη ψυχής.

Ο Αλέξανδρος είπε τα παρακάτω λόγια, αμέσως μετά την κατάκτηση του μεταλλίου:
"Μετά από μεγάλη μάχη πριν από λίγο κέρδισα τον Τούρκο και αναδείχθηκα τρίτος στην Ευρώπη κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο. Ήθελα πολύ να πάρω το χρυσό μετάλλιο να δικαιώσω τον προπονητή μου, που μου έχει μεταδώσει την ψυχολογία του νικητή και να είμαι πάντα πρώτος. Στον αγώνα που κάνω ευχαριστώ την οικογένεια μου που με στηρίζει. Τον άνθρωπο Νίκο Αποστόλου γιατί μου έχει περάσει τις αρχές του , με κάνει καλύτερο άνθρωπο και είναι δίπλα μου σε ότι πρόβλημα αντιμετωπίζω. Τέλος τον ΠΑΝΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΟΚ κι ιδιαίτερα τον πρόεδρο Κύριο Γαργαλη που κάλυψε τα έξοδα του ταξιδιού!! Συνεχίζω να αγωνίζομαι και να σας κάνω περήφανους!"

Ο προπονητής του Αποστόλου Νίκος, που τον συνόδευσε στους αγώνες, δήλωσε μετά το τέλος τους:
"Πριν από λίγο ο Αλέξανδρος Παπαδάτος , μετά από μεγάλη μάχη , κέρδισε τον Τούρκο αντίπαλό του και κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο βγαίνοντας τρίτος στην Ευρώπη. Η συγκίνηση μου είναι πολύ μεγάλη γιατί στο πρόσωπο του Αλέξανδρου είναι η τίμια δουλειά της ομάδας μας όλα αυτά τα χρόνια και ο αγώνας του Αλέξανδρου και όλων των παιδιών που έχουν μάθει να παλεύουν στην παλαίστρα και στη ζωή . .Συνεχίζουμε και σας ευχαριστούμε όλους που είστε δίπλα μας!"



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου